Sunday, March 22, 2015

save your advice cause i wont hear,
you might be right but i dont care,
there's a million reasons why i should give you up,

sometimes apa yg kita rasa tak sama dgn apa yg kita express.sakitnya bila jatuh tsungkur hanya Allah yg tahu.rebah tidak berdaya.smuanya berlaku sekelip mata.sekaligus merentap segala yg aku ad.Ya Allah.adakah ini kerana khilafku.
Sungguh aku tak kuat.sungguh aku rebah.aku tak mampu.bgaimana lg aku harus melangkah andai setiap langkah amat berat utk ku.tidak ad sedikit pun kekuatan dlm dri ini.

benarlah org kata,jgn trlalu mcintai manusia,kerana cinta manusia blh hilang.people changed.cintakan Allah sbb tu akn buat kita rasa damai.
aku terlalu zalim dgn diri ini.trlalu kejam dgn hati ini.maafkan aku wahai roh ku:(

semoga aku dpt meraih sedikit kekuatan utk mnghadapi smua ini.amat berat.nmun ku gagahkan jua.

No comments:

Post a Comment